Żeby jeszcze te przystanki były praktyczne to można się chwalić. A one nie chronią ludzi przed niczym.
|
|
podziękujcie za to łysemu wybrańcowi z ratusza. Likwidacja udogodnień dla niepełnosprawnych to jego pasja, druga po wycinaniu drzew. Przystanek przy szkole, miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych na Królewskiej przy Koziej, pełnopłatny parking dla niepełnosprawnych przy cmentarzu od ul. Białej , miejsca dla niepełnosprawnychprz ul, Wiercieńskiego urządzone niezgodnie z przepisami - w celu zapewnienia parkingu dla pracusiów urzędu. To wszystko zasługi osobnika opowiadającego o wsparciu dla niepełnosprawnych i marzącego o stołku senatora
|
|
Linia 25 skierowana pod szkołę, to dobry pomysł. Tak na marginesie, ciekawe dlaczego na nowych przystankach na pl. Bychawskim, parku Bronowice czy pod Galą nie działa już oświetlenie LED. Nie są podświetlane również gabloty z rozkładem jazdy.
|
|
Linia 21 umożliwiała dojazd do szkoły dzieciom z Os. Nałkowskich Bronowic i Felina. Można zrobić np 2 poranne kursy przez ulicę Wyścigowa i 2 popołudniowe kursy. Dziecko , które miałoby opcję poczekania np w szkole 30 na autobus niż iść przez krzaki i błoto . Spokojnie by poczekało. Nie zapominajmy że Nowy Świat ma jeszcze dwie inne linie tj 6 i 11 . Więc dojazd do przychodni jest.
|
|
"Obecnie rozważamy skierowanie przez ul. Wyścigową linii 25 – informuje Justyna Góźdź z Zarządu Transportu Miejskiego." - Byłem i jestem podobnego zdania, a np. linia 50? Może by ją spróbować tamtędy skierować? Raczej z takiej straty Diamentowa i Zemborzycka nie powinna mieć większego żalu, gdyż wiele linii tamtędy kursujących ma wiele wspólnego z linią 50 względem pokrywania się na wielu odcinkach trasami, w dalszym ciągu bezapelacyjnymi zasilaczami tych ulic są linie trolejbusowe 160 oraz 157, jest oprócz nich także szczytowa linia 162( gdyby linia 50 została zabrana to prawdopodobnie linia 162 musiałaby dostać lekkie wzmocnienie częstotliwości) oraz linia 38( tylko obsługa Zemborzyckiej).
|
|
Bo ten kraj noe jest dla obywateli tylko dla rządzących. To jest śmiech, że dochodzi do takich sytuacji. Transport lubelski jest chyba dotowany przez miasto, jeśli tak to komu służy tatuaż mamonie czy obywatelom.
|
|
Linia 25 skierowana pod szkołę, to dobry pomysł. Tak na marginesie, ciekawe dlaczego na nowych przystankach na pl. Bychawskim, parku Bronowice czy pod Galą nie działa już oświetlenie LED. Nie są podświetlane również gabloty z rozkładem jazdy.
|
|
"Obecnie rozważamy skierowanie przez ul. Wyścigową linii 25 – informuje Justyna Góźdź z Zarządu Transportu Miejskiego." - Byłem i jestem podobnego zdania, a np. linia 50? Może by ją spróbować tamtędy skierować? Raczej z takiej straty Diamentowa i Zemborzycka nie powinna mieć większego żalu, gdyż wiele linii tamtędy kursujących ma wiele wspólnego z linią 50 względem pokrywania się na wielu odcinkach trasami, w dalszym ciągu bezapelacyjnymi zasilaczami tych ulic są linie trolejbusowe 160 oraz 157, jest oprócz nich także szczytowa linia 162( gdyby linia 50 została zabrana to prawdopodobnie linia 162 musiałaby dostać lekkie wzmocnienie częstotliwości) oraz linia 38( tylko obsługa Zemborzyckiej).
|
|
Dajcie spokój, też mi temat. A pan Japolan to prawdziwy pseudoexpert, prawie jak mediaexpert.
|
|
Dajcie spokój, też mi temat. A pan Japolan to prawdziwy pseudoexpert, prawie jak mediaexpert.Proszę zaproponować coś sensownego. Krytykować i obrażać innych potrafi nawet przysłowiowa "tępa dzida". Staram się mieć nadzieję, że Pani jest osobą zdolną udzielić mądrej rady, więc zachęcam do przedstawienia merytorycznego wsparcia mającym poważny problem ludziom. |
|
Bo ten kraj noe jest dla obywateli tylko dla rządzących. To jest śmiech, że dochodzi do takich sytuacji. Transport lubelski jest chyba dotowany przez miasto, jeśli tak to komu służy tatuaż mamonie czy obywatelom.
|
|
Opcja z 25 też mi się podoba. Mam nadzieję że rada dzielnicy zemborzyce również poprze ten pomysl
|
|
A może puścić linię 29 przez Nowy Świat i Dywizjonu i dalej stara trasą
|
|
Można utworzyć nową linię, po co zabierać te co już są. Warto wprowadzać nowe rozwiązania.
|
|
Jako mieszkaniec ul. Nowy Swiat stwierdzam, że mlodziez szkolna jsst o wiele bardziej bezpieczniejsza idąc te 300m ze starego przystanku gdzie glownie z uwagi wlasnie na szkole powstala sygnalizacja na przejsciu. Na nowej trasie z kolei uxzniowie niepelnosprawni mają do pokonania ruchliwą dwupasmówkę, gdzie nikt nie jezdzi 50 km/h. Poza tym prosze pomyslec jeszcze o zwyklych mieszkancach tej okolicy i osobach starszych. Mając autobus z nowego swiatu, niezaleznie od miejsca zamieszkania, do przystankow jest wzglednie blisko. Jak 21 kursowalo wyscigową, to ludzi czekalo dymanko albo dookola od strony Smoluchowskiego, albo przez szkole lub niedawno zrobioną furtkę za nowymi blokami. Stamtąd i tak jeszcze kawalek do przystanku. Takze nie mozna zabeac jednym zeby dac drugim. Pobudowali nową drogę, njech pomyslą o przedluzeniu innej linii.
|
|
"Proszę zaproponować trasę. Samo hasło to zbyt mało. Zabranie linii nr 25 z rejonu os. Kryczkowskiego oraz ul. Mickiewicza byłoby dużym błędem - a i przy ul. Diamentowej się przydaje." - Bez przesady, a jakąż to popularną linią jest 25? Pokrycie z innymi liniami komunikacyjnymi jest naprawdę duże, a linia 25 raczej jest z tych, które służą podwózce celem przesiadki, ponieważ na swojej trasie nie ociera się ani o ścisłe centrum, ani na PKS-y nie jedzie, Krakowskie Przedmieście? Lipowa?, Racławickie? Nic. A więc linia 25 jest najbardziej potencjalną linią, która może zostać skierowana przez ul. Wyścigową bez większych przeszkód. "ponieważ przystanek blisko ul. Mickiewicza umożliwia przesiadkę na wiele linii do wiosek i miasteczek - to zaś jest ważne dla sporej części użytkowników linii nr 25" - Szczerze, to raczej jadący mało popularną linią nr. 25 z Prawiednik chcą dostać się do centrum niż do jakiś "wiosek" czy "miasteczek", nie wiem skąd takie przypuszczenie niepokryte w faktach. Na linii 25 nie ma ścisków i tłumów!. "Dość zabaw w stylu ZTM-u! Linia nr 50 jest bardzo potrzebna przy ul. Zemborzyckiej i Duamentowej, ponieważ ludzie w ich pobliżu mieszkający dojeżdżają nią do pracy i z niej wracają" - Dobra spokojnie, zluzuj Pan majty, bez spiny, po co te nerwy. "Komunikacja miejska ma służyć ogółowi ludzi - a nie macherom, którzy chcieliby się nią bawić." - A kto tu mówi o jakiejkolwiek zabawie komunikacją miejską? Poza tym nie zawsze musi być tak, że mamy sytuację typu win-win, czasem pewne zmiany wymagają chodzenia na kompromis i nie zawsze bywa on przyjemny, nie da się dogodzić wszystkim i każdemu z osobna, wiem byłoby to piękne ale niestety nierealne. "Krytykować i obrażać innych potrafi nawet przysłowiowa "tępa dzida"." - A mam pytanie, w jaki sposób obraziła Pana Pani Paula? Jeśli określenie "pseudoekspert" jest dla Pana obrażające to strach pomyśleć jakby Pan zareagował na mocniejsze i wulgarniejsze określenia. "Staram się mieć nadzieję, że Pani jest osobą zdolną udzielić mądrej rady, więc zachęcam do przedstawienia merytorycznego wsparcia mającym poważny problem ludziom." - Ot i filantrop się znalazł, co by chciał nieba ludziom przychylać. Mnogość wpisów na tym i na wielu innych forach oraz nachalność i natarczywość Pana osoby dają niestety efekty odwrotne, budzi Pan zniechęcenie do siebie internautów poprzez nadmierne wywyższanie się i przechwalanie i internauci nie patrzą na to poważnie a czasem wzbudza to politowanie. Jak Pan ma takie zdolności polityczno-społeczne to niech Pan działa w jakiejś organizacji, stowarzyszeniu etc. a nie zalewa fora internetowe setkami wpisów/komentarzy.
|
|
Kolejny tchórzliwy anonimie: Gdzie to meritum??? Pozbawieni autobusów ludzie potrzebują sensownych rad - a nie zajmowania się moją skromną osobą.
|
|
"Obecnie rozważamy skierowanie przez ul. Wyścigową linii 25 – informuje Justyna Góźdź z Zarządu Transportu Miejskiego." - Byłem i jestem podobnego zdania, a np. linia 50? Może by ją spróbować tamtędy skierować? Raczej z takiej straty Diamentowa i Zemborzycka nie powinna mieć większego żalu, gdyż wiele linii tamtędy kursujących ma wiele wspólnego z linią 50 względem pokrywania się na wielu odcinkach trasami, w dalszym ciągu bezapelacyjnymi zasilaczami tych ulic są linie trolejbusowe 160 oraz 157, jest oprócz nich także szczytowa linia 162( gdyby linia 50 została zabrana to prawdopodobnie linia 162 musiałaby dostać lekkie wzmocnienie częstotliwości) oraz linia 38( tylko obsługa Zemborzyckiej).
|
|
"Kolejny tchórzliwy anonimie: Gdzie to meritum??? Pozbawieni autobusów ludzie potrzebują sensownych rad - a nie zajmowania się moją skromną osobą." - Wiesz skoro istnieje możliwość anonimowego komentowania to nikt nikomu nie każe podawać nicka to po pierwsze, Pan za to nie jest anonimowy i jak widać nie jest tchórzem ale innych łatwo od tchórzy mu wyzywać, ciekawe czy w prawdziwym życiu byłby z ciebie taki chojrak jakiego zgrywasz na forach internetowych, panie JAnuszu POLANowski. A do skromności to Panu bardzo ale to bardzo daleko, jak na razie póki co widzę mnóstwo pychy przez duże P. Po co być takim zawziętym? Nie masz co robić to się zajmij czymś pożytecznym a nie atakowaniem forów internetowych i wywyższaniem się.
|
|
Zabranie lini 25 z ulic tj:Mickiewicza, Świetochowskoego, Zemborzyckiej jest totalnie złym pomysłem. Wystarczy wsiąść i przejechać się tym autobusem i sprawdzić jak dużo osób właśnie na tych przystankach wsiada i jedzie do Zemborzyc.
|
Strona 2 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|